Możliwość wykorzystania produktów aktywnych i pasywnych banku w celu maksymalizacji korzyści klienta detalicznego

Autor

  • Michał Matusik

Abstrakt

Celem artykułu jest przedstawienie korzyści i zalet produktów bakowych
dostępnych dla klienta detalicznego.
Autor artykułu próbuje udowodnić, iż ostatnie dwa lata kryzysu, których
powodem były nadużycia pracowników instytucji finansowych, wywołały również
brak otwartości klientów na innowacyjne produkty finansowe. Pozytywnym
aspektem danej kwestii jest coraz bliższa perspektywa końca kryzysu
i nadzieja, że złe doświadczenia przerodzą się w większą ostrożność i chęć chłonięcia wiedzy.
Artykuł opracowano na podstawie powszechnie dostępnej literatury
krajowej, poruszającej tematykę bankowości w Polsce, oraz dwóch źródeł
zagranicznych dotyczących tematyki inwestycyjnej. Bardzo ważnym aspektem
okazało się również wykorzystanie źródeł internetowych oraz praktycznej
wiedzy autora artykułu; dzięki temu możliwe było ukazanie najświeższych
trendów panujących w polskiej bankowości.

Pobrania

Opublikowane

2010-09-27